05.09.
Politiet rykket ut på melding om brann i bil. Bilen stod i en avkjøring til en privatadresse. Det var ingen personer i eller ved bilen ved brannvesenets ankomst. Bilen var da overtent. Politiet har foreløpig ikke kommet i kontakt med eier av bilen.
Melder til brannvesenet var en tilfeldig forbipasserende.
Politiet oppretter sak, og forsøker å komme i kontakt med eier.