Trafikk: Sarpsborg, EidettunnelenØst Politidistrikt. Saken er avsluttet.Meldinger fra Politiloggen
Nye meldinger lastes og vises automatisk.
En lastebil med for høy last rev kl. 1300 ned lysarmatur og kabler i Eidettunnelen på E6 retning mot Oslo. Det er ikke meldt om personskade ifm uhellet. Lastebilen er flyttet ut av tunnelen.
Det vil pågår utbedringer i kveld og natt, og man håper at veien kan åpnes i morgen. VTS vil oppdatere. Det er skiltet omkjøring på stedet.
Politiet er ferdige på stedet og oppretter sak.
Eidettunnelen er stengt i nordgående retning pga trafikkhendelse. Nødetater på vei.