Redning: Drammen, BlekktjernSør-Øst Politidistrikt. Saken er avsluttet.Meldinger fra Politiloggen
Nye meldinger lastes og vises automatisk.
Kl. 17:00 - innringer til politiet meldte inn om ungdommer som hadde tatt ned en livbøye på stedet. Den ble bruk som badering. Flere av ungdommene virket lite svømmedyktig. Det var ingen voksne personer på stedet. Patruljen ble sendt og var på stedet ca. kl. 17:50. Det ble da meldt at en person hadde blitt dratt opp av vannet. AMK ble varslet og kom til stedet. Personen som ble tatt opp på land er en ung gutt. Gutten ble kjørt til Drammen sykehus.